mentor.bg

''Mozemo se izdici iz neznanja, otkriti da smo pametna, umesna i savrsena stvorenja.''

« Bravo majstore | Main | Poklon za tužnu »

A zašto
2008/06/22,21:03

Zašto se poštenje uvek povlači pred licemerjem?

 

 

Komentari

Comment Icon

Khm... @lilanina... iluzija je da je sve iluzija... ;)

Posted by: iluzija at 2008/06/23, 18:27
Comment Icon

iluzija...ma nije SVE iluzija....jel' tako :)))

Posted by: lilanina at 2008/06/23, 16:12
Comment Icon

hyperblogger - trema će uvek naći razlog :)

Posted by: lilanina at 2008/06/23, 16:07
Comment Icon

Naravno @lilanina... :))) rekoh ja da je sve iluzija... ;)

Posted by: iluzija at 2008/06/23, 15:44
Comment Icon

lilanina,jest u pravu si... da smo cutali mozda bi i gore bilo. ovako je svako kazao sta ga je tistilo, pa je bar to istresao iz sebe.
ih, ta sto od nas da ima tremu, cera... :) pa dobro, :) bitno je da je sve dobro.

Posted by: hyperblogger at 2008/06/23, 15:29
Comment Icon

iluzija he...he...
moj deda je tada već imao 80 godina kada je za jednog čoveka rekao ''mlad čovek'' a taj čovek je imao nekih pedesetak godina :)
starost i mladost su iluzije onog koji posmatra :)

Posted by: lilanina at 2008/06/23, 15:28
Comment Icon

hyperblogger, ćera mi je veče pred ispit rekla ''Što si SVIMA rekla da polažem sad ću imati još veću tremu''
e pa sad, ne znam da li mi je skinula zabranu pričanja al' ja eto - rekoh :)
O sinoćnoj temi - rečeno je sve. I možda je bolje da smo pričali nego da smo ćutali. Od ćutanja hoće atmosfera da se ubajati kao bez svežeg vazduha. Neizrečeno obično burgija iznutra a to šejtan najviše voli.
Kroz ovu oluju možda smo svi malo sazreli i preispitali se.

Posted by: lilanina at 2008/06/23, 15:21
Comment Icon

Mlada vise nisam... ;)

Posted by: iluzija at 2008/06/23, 15:18
Comment Icon

domacice, znam koliko je teško održati svoje tasove u ravnoteži :) moraš imati zaista zlatno srce kad ti to uspeva :)
I ja uvek pokušavam da se kontrolišem i zbog drugih i zbog sebe. Zbog drugih jer čovek mora da se trudi da bude fer, a zbog sebe jer znam - kad se na jednom tasu nagomila previše ogorčenja, bola ili bunta onda....
Razumeš me naravno...znaš i šta je bilo ona zadnja kap koja je pretegla ....

Posted by: lilanina at 2008/06/23, 15:07
Comment Icon

lilanina,e kad si ponosna mama, onda da ti cestitam od srca. bas mi je drago :) a sto se sejtana tice... sad me podseti na jednu pesmu koja ide > "izadjite sejtani iz mene" e, pa izlazite sejtani sa bloga, pa da furamo dalje.

Posted by: hyperblogger at 2008/06/23, 10:55
Comment Icon

pametniji popušta.
ja nisam dovoljno pametna.
pa se povlačim.
a nisam ni 100% poštena ni 100% licemer. uostalom tebi, kao vagi ne moram objašnjavati-čovek ponekad oseti neodoljivu potrebu da pruži ruku prema plamenu, mada zna da će se opeći.
unutrašnje, skriveno ja pobedi razum.
Prijatno!*

Posted by: domacica at 2008/06/23, 10:52
Comment Icon

Pinokio druže pravi pristup je potreban naravno i odraslima i deci samo priznaćeš da se on nužno razlikuje.
Salute amica :)

Posted by: lilanina at 2008/06/23, 08:42
Comment Icon

Eh, moja Lilanina, razumemo se...ali sve vise sam sigurna da je psiholoski pristup mnogo vise potreban odraslima nego deci :)))

Posted by: Pinokio at 2008/06/23, 08:13
Comment Icon

hyperblogger - eh...možda se stvarno šejtan igra sa svima nama ....
p.s.
A da sam ponosna mama - jesam :)

Posted by: lilanina at 2008/06/23, 00:47
Comment Icon

lilanina, ne sumnjam u tvoju dobronamernost :) tako da ne sumnjam ni da je ovaj tvoj post nacinjen sa drugom namerom do da razmislimo svi o svemu.
sta ja znam, meni to deluje kao nacin da se izbrisu neke ruzne stvari koje su recene... a bilo je ruznih stvari u komentarima juce.
mozda sam i naivna. ali ja to ne dozivljavam kao likovanje s njene strane, narocito jer znam da joj je jako tesko palo stanje na blogu...
verujem da samo ne zna da pokaze to sto nosi u sebi , jer se boji da ce njene reci biti vagane.
eto, tako ja to vidim.
p.s kako ti je cedo proslo na prijemnom, to me vec danima tisti. pozdrav

Posted by: hyperblogger at 2008/06/23, 00:28
Comment Icon

iluzija - mladost ima pravo na iluzije - iskustvo više ne

Posted by: lilanina at 2008/06/23, 00:11
Comment Icon

bealiever, ako ne grešim licemerje je kad jedno govoriš, drugo misliš a treće radiš. Ako izbacimo ''mišljenje'' kao neuhvatiljivu kategoriju ostaje nam govor i rad. Razlika između ta dva se lako da videti pa prema tome nema potrebe da neko nekog PROGLAŠAVA licemerom ili poštenjačinom - stvar se da egzaktno utvrditi.
Izvini, ne volim kad neko pametuje pa se i sebe grozim kad to radim. Ovo sam napisala samo zato što ne želim da pomisliš kako bih to ja, nekim svojim bogomdanim pravom, želela nekog da tako kvalifikujem.
S druge strane, ako sve relativizujemo - malo toga ostaje.
Prema nekim stvarima se moramo i odrediti.

Posted by: lilanina at 2008/06/23, 00:08
Comment Icon

Pinokio amica, za tebe sam mislim odmah znala šta ćeš da kažeš. Osećam u tebi taj pedagoški poriv, tu ljudskost u najboljem smislu reči. Treba razumeti, kad neko pogreši pružiti mu podršku da se ispravi, da bude bolji. Treba biti blag jer se strogoćom sam razvija još veči otpor. Tako je amica kad su u pitanju deca. Za nezrele osobe već nisam sigurna da je to baš najbolji način. Zašto? Zato što ih onda utvrđujemo u njihovoj nezrelosti.
A da je sve ispalo upravo najgore moguće - tu se sasvim slažemo. Međutim, zbog ČIJIH postupaka. Ako se dobro sećam shadow ne bi rekla ni reč da se plagiranje nije nastavilo.
Niko takođe ne bi odreagovao naročito preterano da je odmah usledilo izvinjenje.
Niko se ne bi našao povređenim da principessa nije izigravala uvređenu princezu a ne zrelu osobu.
Najlakše je pozvati se na ljudsku dobrotu ali biti čovek je daleko teže...
A ti nemoj da mi se sekiraš, ja na ovom blogu vidim samo jednog pravog licemera i manipulatora koji koristi dobrotu svih nas ostalih
Salute amica :)))

Posted by: lilanina at 2008/06/22, 23:54
Comment Icon

Pinokio amica, za tebe sam mislim odmah znala šta ćeš da kažeš. Osećam u tebi taj pedagoški poriv, tu ljudskost u najboljem smislu reči. Treba razumeti, kad neko pogreši pružiti mu podršku da se ispravi, da bude bolji. Treba biti blag jer se strogoćom sam razvija još veči otpor. Tako je amica kad su u pitanju deca. Za nezrele osobe već nisam sigurna da je to baš najbolji način. Zašto? Zato što ih onda utvrđujemo u njihovoj nezrelosti.
A da je sve ispalo upravo najgore moguće - tu se sasvim slažemo. Međutim, zbog ČIJIH postupaka. Ako se dobro sećam shadow ne bi rekla ni reč da se plagiranje nije nastavilo.
Niko takođe ne bi odreagovao naročito preterano da je odmah usledilo izvinjenje.
Niko se ne bi našao povređenim da principessa nije izigravala uvređenu princezu a ne zrelu osobu.
Najlakše je pozvati se na ljudsku dobrotu ali biti čovek je daleko teže...
A ti nemoj da mi se sekiraš, ja na ovom blogu vidim samo jednog pravog licemera i manipulatora koji koristi dobrotu svih nas ostalih
Salute amica :)))

Posted by: lilanina at 2008/06/22, 23:54
Comment Icon

cicilly - razumem

Posted by: lilanina at 2008/06/22, 23:38
Comment Icon

hyperblogger - verujem da si osetila da ja ovaj mini-post nisam ni napisala da bih ponovo palila vatru već da bih naterala neke meni drage ljude da razmisle zašto se povlače.
Sve je moguće i sve je ljudski i u virtuelnom i u stvarnom svetu. Svuda postoji i krivica i oproštaj.
Nemoj pogrešno da me razumeš ja nisam, niti sam ikad bila, za to da kad neko posrne ti ga još i gurneš.
Moguće da je inicijalna potreba bila da se privuče pažnja i dobije priznanje (čak i da ne ulazim u priču kako i zašto baš na ovaj način) ali ono što mene utvrđuje u mišljenju da se ne radi samo o tome je određeno manipulatorsko ponašanje. Perfidno manipulatorsko ponašanje, ako smem to da naglasim, koje govori o svakom izostanku kajanja. Skoro da nazirem neki trijumf tipa ja ostajem a ko mi se suprotstavio - odlazi. Razmisli malo o njenim postupcima - o brisanju postova, o brisanju i jučerašnjeg posta (valjda joj se nisu svideli komentari, a i sistematski briše sve u vezi sa ''događajem'', izigravanje uvređenosti, nagnala je glumca da bože moj traži adresu da bi stupila u kontakt sa oštećenom iako svi znamo da je to mogla da učini i sama...
Cenim tvoje mišljenje, reci mi kako tebi to sve izgleda...

Posted by: lilanina at 2008/06/22, 23:35
Comment Icon

A ko je taj koji ce nekoga proglasiti licemerom ili pak postenjacinom?
Zapitajte se svi od reda zar nikada niste bili barem malo licemerni? Niste? :))

Posted by: bealiever at 2008/06/22, 23:24
Comment Icon

andjeo - upravo tako

Posted by: lilanina at 2008/06/22, 23:21
Comment Icon

glumac, da iskreno mislim

Posted by: lilanina at 2008/06/22, 23:19
Comment Icon

Sta da kazem... sem da sam u realu bila kao @cicilly, a nastavila kao @lilanina... Ne istrcavam dok mi neko direktno ne brkne u oko...

Posted by: iluzija at 2008/06/22, 22:44
Comment Icon

Uh....ostavih sada kod Donne svoj drugi komentar i jos sam pod tim utiskom!
Necu da drzim predavanje, ali ljudi su skloni da jako povrsno posmatraju stvari. Ako si krao zasluzujes kaznu! Da li se neko zapita zasto je taj neko krao??? Ne, ne opravdavam kradju, ali ako primetis da neko krade, pomozi mu! Pronadji uzrok. Srecni i zadovoljni, ljudi sigurni u sebe i zadovoljni sobom ne kradu. Uvek postoji vise nacina da se resi problem. Uvek!!!Ovde je izabran najgori nacin. Da li je licemer onaj ko zeli nekome pomoci? Da li je licemer onaj ko ne zeli da se ukljuci u neku pricu koja se njega ne tice? Da li je licemer onaj koji nekome pozeli lep dan? Da li je licemer onaj ko potrazi osmeh?
Ili...nisu licemeri samo oni koji ce ti sasuti u lice sve sto im padne na pamet, ne razmisljajuci kako ce se taj neko osecati. Drzim da je najlakse spaliti na lomaci, a teze pozabaviti se problemom i pronaci sustinu. Ne treba sve da se svede na psiholosku radionicu, ali....gde je ljudskost u celoj prici???
Izvini draga na ovolikom komentaru, al` ne mogu da verujem koliko je negativnosti u ljudimai jos se cudim!

Posted by: Pinokio at 2008/06/22, 22:36
Comment Icon

lilanina - veruj mi, vec me sad jako boli, jer sam dozivela razocarenja u neke ljude za koje nikada to nisam ocekivala - svoje bliznje. i da, mozda cu ako skupim dovoljno snage i mudrosti umestati negde svoj nos (uz opasnost da dobijem po istom) ali za sada pokusavam na sto bezbolniji nacin da takve ljude i stvari otklonim iz svog zivota ili bar ublazim njihov uticaj! ;) i prastam, mozda previse (moja mama cesto ima obicaj da kaze da sam preglupa) ali ja sve i svima prastam - nisam niko i nista da bih sudila! ;) ali prastam - no ne zaboravljam =)
Pozzicko :*

Posted by: cicilly at 2008/06/22, 22:31
Comment Icon

lilanina, ako ne zameras, nadovezala bih se na ovaj tvoji nauk upucen cicilly od ispravljanju krivih drina>
mene i dan danas boli glava od ispravljanja krivih drina... a opet nisam naucila da ostanem imuna na potrebu da ih ispravim.

Posted by: hyperblogger at 2008/06/22, 22:29
Comment Icon

cicilly - bilo mi je teško da ti napišem komentar uglavnom zato što sam se slagala sa svakom njegovom rečju u tvojim godinama. I imaš pravo da tako misliš. I volim što tako misliš. Zaista.
Ali vremenom ćeš možda malo modifikovati neke stavove o tome da li se treba ili ne treba boriti da se ''isprave krive Drine''. Prosto ćete zaboleti koliko ih ima...
Salute :)

Posted by: lilanina at 2008/06/22, 22:21
Comment Icon

BTW: ja se nisam izvinila na preeeedugom komentaru... ali sta cu... ne umem drugacije...
I da vladice lepo si to rekao... tesko je ubediti emotivca da ne prosipa krcag emocija i da - danas su biciklisti prosli kroz Aleksinac =) pozzly =)

Posted by: cicilly at 2008/06/22, 22:05
Comment Icon

...teško je ubediti emotivca , da ne prosipa krčag emocija , lilanina

Posted by: vladica at 2008/06/22, 22:02
Comment Icon

p.s izvinjavam se na ovako dugom komentaru... na kraju sam toliko pukla da vise ni sama nisam znala sta hocu da kazem.

Posted by: hyperblogger at 2008/06/22, 22:01
Comment Icon

lilanina,kao prvo hvala na komplimentu, vise ni sama ne znam da li sam bas toliko divna osoba, a proteklih dana se osecam kao g+vno. ja ovo blog vidim kao virutalni svet, kao svet u kome je sve moguce, pa i oprost koji nikada ne bi prosao u realnom svetu.
vidim to kao bacanje sibice na lomacu, mozda gresim, mozda i ja imam neki izvrnut pogled na svet. nije iskljuceno. cesto su mi govorili da sam mudroser.
smatram da nema niceg goreg od javnog ponizenja, narocito od osoba sa kojima si do juce razmenjivao lepe reci i mislim da je to samo po sebi plata.
njeno prepisivanje tumacim kao pokusaj da budes prihvacen od jedne zajednice , i gde ces sigurnijeg nacina od ovog. ne kazem da je to dobro, ne pravdam... nije lepo.. da, pretpostavljam da bi imene iznerviralo da je neko prepisivao moje tekstove.ali je ljudski. sve je to ljudski.
posle svega, budimo realni.
secas li se onog klinca ivice
koji je jos malo dubio na trepavicama da privuce paznju nas ostalih blogera... maltene na ivici ocaja je bio.
menjao je svoje postove kako bi ugodio i nista... jednostavno smo ga kontinualno kulirali svi odreda ili smo mu bacali mrvice.
eto, mozda se ona plasila toga. mozda se podsvesno svi plasimo toga... da ne budemo prihvaceni.
zao mi je sto toliki ljudi napustaju blog... jer se parca jedan svet koji volim. i sve bih ucinila da ga odrzim na okupu.
bah. slusaj mene zvucim kao bolesnik i pravi pravcati bednik.

Posted by: hyperblogger at 2008/06/22, 21:58
Comment Icon

Zato sto su posteni ljudi lepo vaspitani ali na zalost pogresno pa se sklanjaju po principu da pametniji popusta. Tako ovim svetom vladaju oni drugi kao sto rece koji imaju obraz kao djon.

Posted by: andjeo at 2008/06/22, 21:56
Comment Icon

Kao prvo, ako zaista misliš da nisam licemer to mi znači, jer se ni ja kao takav ne vidim. A možda si u pravu, možda oni ne veruju više u to što žele od poštenih, nego se jednostavno više savijaju i uporniji su u tome!

Posted by: glumac at 2008/06/22, 21:53
Comment Icon

vladice druže, u stvari ne postiji ništa drugo do real life. Čak i ovde na blogu. Ne poznajemo se, doduše, stvarno ali zar se nismo upoznali na jedan drugačiji, možda suštinskiji način?
A ljudi su svuda isti....
Nego, nemoj da pucaš po šavovima. Udahni duboko, malo se distanciraj od problema (u emotivnom smislu, a pamet drži na gotovs) i samo napred :)

Posted by: lilanina at 2008/06/22, 21:53
Comment Icon

hyperblogger - ti si divna osoba i razumem tvoju potrebu da se uzdržiš od ''bacanja šibice na lomaču''. I ja bih - da je to u pitanju.
Ali zar ti to zaista tako vidiš?
Ako mi pojasniš odgovoriću naravno.

Posted by: lilanina at 2008/06/22, 21:48
Comment Icon

glumac - prvo moram da ti odgovorim nešto sasvim načelno (zapravo samo kao stav koji se odnosi na sve bez želje da ikog posebno time ''prozovem'')- na moj blog su svi dobrodošli dok god poštuju pravila fer i korektnog saobraćanja.
Lično te ne vidim kao licemera, baš naprotiv - ti jasno izražavaš svoje stavove, a svaki čovek ima pravo da ih promeni.
I na kraju. Zar licemeri zaista ''više veruju u ono što žele''?
Ja samo mislim da je naš narod za upravo takve situacije izmislio ono ''Ima obraz ko đon''

Posted by: lilanina at 2008/06/22, 21:43
Comment Icon

Svi ljudi oko mene, meni dragi, i oni kojima mozda vise nisam draga znaju koliko ja ne podnosim licimerje... trudim se da ne zabadam nos u tudje stvari, i ja nisam stvorena za ovaj svet da bih ispravljala krive drine ili da bih svakome solila pamet. svako radi po savesti... ali veruj mi licimeri nikada dobro ne zavrse... sve stigne, kad tad, i sve se otkrije.
za mene kazu da sam luda, otvorena, bez dlake na jeziku... i mozda me mnogi mrze iz razloga sto se ne stidim da kazem sta imam i sta mislim, iz razloga sto me zabole d**e sta ko tamo misli ako je meni lepo, ali ja se ne pretvaram. kad te ne volim ja te ne volim i to je kraj. kod mene nema onoga moze da prodje. nista ne moze da prodje. i ne kazem da sam postena. sto rece hyper NIKO nije dovoljno bezgresan da baci kamen - tjah pa svi smo mi ljudi, ali licimer nikada nisam bila, niti cu! Gnusam se dvolicja i licimerstva. I mozda jesam glupa, i ne otrkijem sve na pocetku ( neiskustvo... ) ali kada shvatim... mnoge sam prijatelje(ako uopste mogu tako da ih nazovem) izgubila tako, ali nije mi zao. takvi ljudi ne zasluzuju moje poverenje. niti mi treba njihovo sazaljenje - jer to je jedino sto su znali da mi pruze. ostali su oko mene oni ljudi koji znaju da me cene po onome sto jesam. brutalna, perverzna, otvorena, luda, realna, koji znaju da gledam sad a ne proslost i koji znaju da nikome ne sudim... cemu zivot ako ne znamo da oprostimo, i sve i neka sam najgora, ali licimer - nikada!

Posted by: cicilly at 2008/06/22, 21:35
Comment Icon

zuboviću - priznajem da sam se godinama povlačila ne želeći da se spustim na ''taj nivo''. Mislila sam da je dovoljno da sama znam ko sam. Međutim, shvatih da se tako samo licemerima daje više prostora.

Posted by: lilanina at 2008/06/22, 21:34
Comment Icon

lilanina , ja u real lifeu imam često ovakvo iskustvo , ali ne znam zašto , zato često pucam po svim šavovima.
Trenutno je kod mene u toku jedan ovakav primer. Preživeću i to !

Posted by: vladica at 2008/06/22, 21:28
Comment Icon

bah. ja se odmah stavljam u poziciju licemera, posto pretpostavljam da mi je tu mesto. bolje da se prozovem sama, nego da me drugi prozivaju.
no, ne verujem da uvek postenje popusta pred licemerjem, kao sto ne verujem da smo svi dovoljno bezgresni da bacimo kamen.
mislim da je javno ponizenje samo po sebi dovoljna kazna, nisam bas toliko radikalna da bacam sibice na lomacu. eto. mozda sam i sama kriva, ishitreno sam istrcala da sudim ne razmisljajuci koliko ce me nesto licno dirnuti. ajd, sad, besite me sto imam osecanja. bas me briga.

Posted by: hyperblogger at 2008/06/22, 21:25
Comment Icon

Ja se izvinjavam što ću ovaj blog iskoristiti za lično prepucavanje ali ovo moram reći zuboviću: Ako si rekao nešto o meni, ne treba da isključih komentare da ne mogu da ti odogovorim. To je malo kukavički!

Posted by: glumac at 2008/06/22, 21:24
Comment Icon

Ne znam da li ja smem dati odgovor na ovo pitanje, jer sam proglašen za licemera od strane pojedinih blogera. Ja ću svoje reći, pa šta bude.
Mislim da je stvar u ljudima i njihovim karakterima, ko nema snage da se bori napustiće borbu. Za ono za šta misliš da je ispravno se treba boriti. Očito licemerni više veruju u ono što žele!

Posted by: glumac at 2008/06/22, 21:23
Comment Icon

NE POVLAČI SE UVEK...nažalost licemera uvek ima. Kad si već počela temu, navedi koji su po tvom mišljenju najveći licemeri sa ovog bloga. Ja idem da odgledam utakmicu Italija - Španija...

Posted by: zubovic at 2008/06/22, 21:21
Dodaj komentar





Zapamti me

 
Accessible and Valid XHTML 1.0 Strict and CSS Powered by LifeType and blog.co.yu